eminee0707 Akduygu dalin çünkü göz yakmıyor ve ph düşük ben kendi cildime özellikle makyaj temizleme olarak kullanıyorum nasip olursa şimdi ogluma kullanıcam asla şaşmam
Tugbacolak Sebamed aldım ben. Dalın bebek urunu olmasına ragmen kmyasal ıcerıgı dıgerlerıne göre yuksek dıye duymustum ne kadar dogru bılemem.
AliSilan DegiskenJohnson bany içeriğinde kanserojen maddeler bulunduğu için 325 milyon dolar tazminat ödedi bence sizde içeriğine Bi bakın öyle kullanın 🙏🏻
Bilemedimsimdi Ikisi de degil ama ben ebebek markası olan baby&me yenidoğan köpük şampuan aldim mustelaya gücüm yetmedi uygun fiyatli temiz icerikli bunu tavsiye ediyorlardı
halime21 Akduygu dalin alma kardeşim yeni doğan hemşiresi doktorları daline izin vermiyormuş kimyasal ve boya var dedi unİ kullanıyorlardı hastanede
Songsong Mühendisinığlu war instegramda tüm şampuan ve deterjanları ayrınayrı ıncelıyor,okuduğum ladarıyla sebamedde de zararlı icerıkler war malesef:(