Merhaba kızlar 26 haftalık olduk bugün ogluşlarımla yarın kontrolüm var eşimle farklı şehirdeyiz hem o yüzden hem şu virüsden psikolojim alt üst oldu ☹️İdari izinde olduğumdan dolayı evdeyim şuanda günler gecmiyo sanki bi sürü hayallerim vardı hepsi yarım kalacak gibi hastane odasını süsleyecektim hediyeliklerim olacaktı ☹️