Bende sizinle aynn haftadayım bende çok net hissediyorum karnıma bakınca dışardan bile net belli oluyor ama hareketli olması çok iyi birşey en son ki kontrolümde doktorum maşallah bebeğimiz çok hareketli eğer hareket etmezse şüphelenirdim çünkü beyinin yolladığı sinyalle bebek hareket etmeyi sağlıyor etmeseydi sıkıntı olabilir demişti keyfini çıkartmaya bak bence ben her tekmelediginde karnımı açıp nefes bile almadan hür dikkat izliyorum 🥰🥰