Kızlar merhaba 3 gündür sırtımda bir Sancı var tuvalete çıkınca geçecek gibi oluyor ama gitsemde geçmiyor ve tuvalete gidiyorum bu yüzden sürekli. Bu büyük abdest sancısı gibi ama sırtta. Bazen geçiyor ama gün içinde tekrarlıyor özel bir hastanede takipli hastayım doktorumu aradım kanama akıntı olmadığı sürece sıkıntı olmaz bir tane buscopan al dinlen dedi ve geçmiyor bu Sancı malum korona virüsü var ortada hastaneye gidemiyorum şimdi acile gitsem İstanbul Avrupa yakasında nereye gidebilirim fikir verir misiniz 🙈😣