Elifaydogan06 Biz bugün 9+1 olduk 1 aydır hastaneye gidemiyorum bebeğimin kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum ama virüs yüzünden gidemedim . araştırma hastaneleri yoğun bakım hastanesi olmuş diyorlar özele herkes gidemez kiii napacaz biz çok stresliyim artık bitsin bu virüs :(((((
Ayseyucel33 Elifaydogan06 canım Bi sıkıntın yoksa bekle biraz ortalık durulan kadar şehir hastanesi güvenli değil
Sinemin Elifaydogan06 şuan Ankara şehir hastanesinde tedbirler yüksek kadın doğum bölümünde her hastanın ateşi ölçülüyor hasta yakınları alınmıyor ben şuan burdayım 😌
0671t Selam ben de ankarada yaşıyorum sami ulusun beştepe de ek binası var aynı özel gibi ama devlet kimse de yok kalabalik da olmuyo herkes bilmiyor öneririm istersen gidebilirsin🙂
Ayseyucel33 Elifaydogan06 doğru valla, haklısın beklemekten, başka, çare, yok, da, ne zamana, kadar, beklicem iz de belli, değil darmaduman olduk ya
0671t Elifaydogan06 türkeşin mezarliginin yukarisinda bestepe camiye giderken yol kenarinda zaten sami ulus bestepe ek binası yazarsan navigasyon yönlendirir randevusuz bakmıyolar bu arada randevu alırken de hastane sami ulus muane yeri beştepe ek hizmet binası gebe polikinligine al kadin hastaliklarina alirsan bakmiyolar cok karistiran var
0671t Adsmyr okadar detayli bilmiyorum ama eşimin amcasinin torunu orda doğdu baya övdüler bizde o yüzden gidiyoruz ve memnunuz doğum olarak da iyi dediler