Kızlar çoğul gebelikte erken doğum riski var dediler doktorumda söylemisti 7 haftalık tek yumurta ikizlerim var c.tesi gunu tekrar gidicem ozaman detaylı bilgi sahibi olabilcem anca aranizda bu konu hakkinda bilgi sahibi olan varmi erken dogum derken kac haftalık bi erken dogumdan bahsediliyo acaba 🤔