5 aylık hamileyim ve yavaş yavaş bebeğimin eşyalarını almayı düşünüyorum. Bebeğimi 1 yaşında kadar yanımda yani odamda yatırmayı planlıyorum. Bunun için chicco next2me aldım bir yaşına kadar olmasa da 7-8 ay kullananlar varmış. Ondan sonra odayı ayırma niyetindeyim ama ondan sonra nasıl bir yatak-beşik tercih etsem bilemedim. Aslında odasını da şimdiden oluşturmak istiyorum. Bir odada olmazsa olmaz nedir ? Park yatak mı almalı bebek karyolası mı ? İlk zamanlar için nasıl bir dolap-şifonyer alınmalı. En az bir çocuk büyüterek tecrübe etmiş annelerin fikrine ihtiyacım var 😊