ben de 36+5 im artık ağırlaşıyorum. bebiş bazen durgun bazen çok hareketli aşağıya baskı yapıyor sızlamalar oluyor. doğum şeklini 38 de çatı muayenesine göre belirlicek doktor heralde. virüs olsa da yapcak bi şeyimiz yok hastaneye mecbur gidicez önlemleri alıp sakin olalım.. benim anlık sıcak basması gibi biseyim oluyor başıma doğru. bikaç dakikada geçiyor. olan varmı