Mommy1 Haftanin son günü suyum sizmaya başlamıştı ertesi gun doktora gittigimde suda azalma olduğunu söyledi doktorum açıklığıma baktilar 3cm acilmam olduğunu yatisimin yapılması gerektiğini söyledi. Eve gittim esyalarimi aldim dus aldim ve tekrar hastaneye döndüm. Korkutmak istemem ama o kadar zordu ki ah… ilk başlarda oo cok iyi gidiyor dayanirim felan diye dusundum suni sancilar verilmeye başlandı cunku hic sancim yoktu bir yandan da egzersiz yaptırıyorlardı bana. Arada açıklığıma bakiyorlardi en son 9 cm olduğunu duydum kendimde degildim artık bilincim gitti resmen oksijen maskesi taktilar oradaydim ama yok gibiydim sürekli ıkınıyordum ama bebek bir turlu gelmiyordu… Doktor sezeryana alınmamı soyllemis ama ebe biraz daha bekleyelim yapabilir demis valla nasil yaptim inanın bilmiyorum hatirlamiyorum ciktiginda rahatladigimi hatirliyorum en son sonrasinda narkozla bayiltmislar. Sonradan anlattıklarına gore ebenin ıkınıyordum bebek geliyor ama rahim tekrar kendini toplayip bebegin çıkmasına izin vermiyormuş. Idrar kesem yırtılmış ona dikis attilar. Ama sonunda başardım cok şükür darısı sizlere insallah umarim kimse boyle zorlanmaz. Suan da da aradan 11 gun geçti ama hala kalkamıyorum alt kaportam mahvolmus durumda cok agiriyor hala ve hala… ilk ve son minigim bitanem hosgeldin canim kizim hayatimiza… 🙏 sizlere de hayirli dogumlar acısız bir anda kurtuluslar diliyorum…
Mommy1 Aysenur_ozsgnn dikişler icin mi artik bilmiyorum bayilttilar pek bisey hatirlamiyorum zaten sonradan anlattilar sadece cok kötüydü benim icin