Ben daha öncede bir post atmıştım ama şöyle kısa ve öz anlatım düzensiz adet gören bir insanım ve 1 buçuk yaşında çocuğum var emziriyordim hala ama emdikçe ishal olmaya başladı bende bi sağlık ocağına gideyim dedim idrar testi ile gebelik yaptılar sonuç pozitif dediler kan ile bakmadılar sizce yanılma olasılığı varmı gebelik testinin kan vermeme gerek varmı hastaneler kapalı olduğu için gidemiyorumda