Durkayaelmas
Ersan şener in adını bile duymak istemiyorum , benim babam doğum hastanesinde güvenlik görevlisi ersan beyde niye özelde doğuruyor boşuna para vermeyin benim nöbetçi olduğum zamn gelin demiş , neyse beni babam bi şekilde ikna etti çatımın dar olduğunu söyledim özelde ki doktorum normal çok zor olur çok fazla dikilin olur demişti oda olur mu öyle şey uğraşmamak öyle demiştir dedi . Muayene etti doğum başlamış bile hemen sancı odasına dedi ne olduğunu anlamadan kendimi sancı odasında buldum sonra açılma olsun diye fitil suni sancı bilmem neler ama gram ilerleme olmadı defalarca tuşele melerinden mahvolmuştum en son ben burda doğurmam deyip çıktım iyiki çıkmışım , ertesi gün kendi doktoruma gittim acil sezeryana alındım , doktorum iyiki bir gün bile beklemişiz fazla zorlamalarından rahmin kağıt gibi kalmış yırtılabilirmiş dedi daha yaşım 23 ve bir çocukla kalıp rahmimi alabilirlerdi . K.bakmayın uzun oldu ama o doktora çok doluyum anlatmak istedim .