Kızlar 17-18 sinde yumurtlama gördüm 19 unda çatladı. Sonra yapmadım 5gün falan snra devam edim dedim böyle koyu çıktı hep. Gebelik mi var acaba dedim test yaptım negatif 😖 belirttim bir gram bile yok. Gebelık zerresi yok biliyorum ama neden böyle koyu cıkıyor bilen yorum yapsın kızlar moralım bozuldu 😕 ikinci yumurtlama diye bekledim çatlamadı çatlamıyor 😓😓😓