Pelin123 ya alltan bakınca da zararlı değilmiş ama alttan bakılınca benim sonra sanki kasıklarım ağrıyor gibi oluyor psikolojik mi bilemiyorum ama dediğiniz gibi idrar yolu enfeksiyonu doktor da öyle demişti bebeğe zarar vermesin de gerisi sorun değil napalım