Alyadua17 5 haftalık hamileyim ve kontrole gitmem gerekiyor eşim askeri personel 2.5 yaşında bir kızim daha da var onu birakicak kimsemde yok sizce gitmelimiyim bekliyim mi ?
Ask_H Alyadua17 cnm gitsende kese görebilirsin kalp atışı içinde haftaya gel derler yerinizde olsan 7. Hafta gibi giderdim malum ortalıkda virüs salgını var bekle hepsini birden görürsün sonra da 1 ay sonra gel der o zamana kadarda belki bu virüs azalır…
okyanustakibulut Alyadua17 acelesi yok canim sanci veya kanama olmadigi sürece 10. Haftadada gitsen olur yani
Blge28 Alyadua17 kese görüldükten sonra kese içine kalp atışına bakılıyor o da önemli diyor doktorlar. Benim 5.haftada kese görüldü bir hafta sonra tekrar çağırdı sonra da artık ikili teste kadar gitmene gerek olmuyor