Balkuzu01 ılla dıkıs olmuyor ama olmasıda ıyıymıs kesısız dıkıssız 2 dogum yapan tanıdıgım keske kesı atılsaydı daha rahat cıkardı bollaşma oldu dedı sımdı estetık yaptırıcak daraltıcak o bolgesını. İlişkide hıc hıssetmıyormus bırde ıdrar kacırma falan olmus. Ben yenı dogum yaptım 26 gunluk lohusayım kesi atıldı ve hıc bısekılde hıssetmedım uyusturdu doktorum o bolgeyı