Samsunn55 Ovitrelle çatlatma iğnesinden kaç gün sonra gebelik testi yapıp sonuç aldınız kızlar merak ediyorum. Bugün benim 14. Günüm bekliyorum bakalım🙈
Hayal11 Samsunn55 ben de geçen cumartesi öğlen yani 21 martta vuruldım 10 gün oldu şiddetli kasık ağrım var test için bekliyorum hala canım inşalah güzel sonuçlar alırız bu kötü günlerde canım💓💓
Aycicegim Ignenin 14.günü sabah test yaptım negatifti öğlene doğruda adet oldum canım bu ay tekrar denicez bakalım Samsunn55
Esenburhan123 Samsunn55 benimde iğnenin 16.günü dün test yaptım negatif adetime 3 gün var agrımsa var beklemedeyimmm