Mihribansv benim bebeğim ya aramızda kan uyuşmazlığı var ve bebeğim 31 gün oldu ve hala sarılığı var ne yapabilirim Çok da emziriyorum ama hala suratı sarı ne olur bilgisi olan varsa ya da başına gelen varsa ne yaptıysa da bana söyler misin
Cansutahsin Mihribansv korkma öncelikle her bebekte oluyor. Bol bol emzir çok uyuduğunda uyandır emzir ve perdeni aç gündüz ışığıyla uyut emzir aksam da evin ışığında. Ama en önemlisi sık sık emzir 🤗
Cansutahsin Mihribansv hiç korkma 11 ise . 18 falan olduğunda yatirabilirler ondada ayni şeyi uygulanıyor ışın tedavisi