busra-mutluanne1 En arka dişim çürük sebebiyle kırıldı şiddetli ağrımaya başladı var mı öneriniz diş doktora gitsem işe yarar mı
Deletedmom137 busra-mutluanne1 şuan 20lik dişimle başım dertte napıcamı şaşırdım artık korkudan doktora gdemıyorz
busra-mutluanne1 Zemine11 teşekkür ederim canım evde yok aksi gibi karbonatlı suyla gargara yapıyorum 🤯
busra-mutluanne1 mucizem_benim yarın aldırayım bari doğumada iki hafta kaldı kasılmalar üstüne diş ağrısı eklendi bide 🥶
busra-mutluanne1 Deletedmom137 allah yardımcımjz olsun bende bugün bianda başladı çok kötü😓 bide arada sancıda geliyo üstüne tam oluyo😑
busra-mutluanne1 Zemine11 geçmezse sorayım canım karbonatlı gargarada iyi geldi insallah artmazsa yarın aldırırım hemen
Esr36 busra-mutluanne1 Baya gec olmus 4 ila 6 ay arasinda doktor kontorlun de işlem yapilabiliyo ama karanfil yagi kullanabilirsin sirkeli su ile gargara falan yao eğer iltihap var ise yumurta haslayip sarışını koyabilirsin
Deletedmom137 busra-mutluanne1 sizin yıne yakın doğum benim üç ay var daha beter olursa die aklım gıdıyor valla 😫
busra-mutluanne1 Esr36 sorma çürük vardı ama hiç ağrımamıştıki inadına bi anda bi parçası kırıldı dün bugünde ağrısı başladı karbonatlı gargara yapınca hafifliyo yarın karanfil aldırcam bide
busra-mutluanne1 Deletedmom137 siz daha avantajlısınız aslında geç olmadan bi doktora görünün benim işlemfe yapamıyor bu haftalarda
busra-mutluanne1 Deletedmom137 haftasını bilmiyorum ama canım tedbirini alıp kendi doktoruna telefonda sorup gidebilirsin çünkü çok fena bişey dişte 😢
Uzmdr busra-mutluanne1 aynı sorunu bende yaşadım alternatif tıp burda pek işe yaramıyor. Göze alabiliyorsanız gebelikte b grubu antibiyotik kullanarak ağrımı geçirdim. 5 gün en olmak şartıyla ve tabi hekiminiz uygun görür yazarsa
busra-mutluanne1 Uzmdr yarın kontrolüm var sorayım 37+5 olduk aslında sona yaklaştık ama tamda zamanını buldu
Buketkaynas Dişinol al canım eczaneden cok iyi geliyor bende 2 hafta once yasadim Allahim kimseye vermesin byle bir agri birde buz koy bi beze sar yuzune oyle.koy ama oda rahatlatıyor inşallah hemen gecsin
busra-mutluanne1 Buketkaynas tamam sağol canım yanetkisi yoksa sende kullanmışsın belli alayım yarın bide karanfil alcam oda iyi geliyormuş🙄