Merhaba annelerimiz.. ben normal doğum yapmış biriyim 5 tane dikisim var bugün 7.ci günüm ama hala dikiş ağrılarım var.. oturmayı geçtim yürürken bebeğimi emzirirken yatıp kalkarken bile çok zorlanıyorum.. normal doğum yapan anneler kendi süreçlerinden bahsedebilirler mi? Bugün artık ağladım kendimi çok kötü hissediyorum hala ayaklanamadim ne anladım normal doğumdan :(