Merhaba güzel anneler.. ilk gebeligim oldukça tecrubesizim. Nişan su gelmesi ya da sancı diyorlar ama biz suyun geldiğini nasıl anlarız. Ne kadar geliyor . Su geldikten sonra hemen doktora mi gitmeliyiz yoksa sancı düzenli olana kadar evde kalınır mı bebeğe zararı olur mu ? Tecrübeli anneler lütfen yardım..