Arzu_54 Kızlar ya mantıken hesaplayınca 6 buçuk aylık bebişim 2 buçuk ay kalmış olması gerekiyor ama burda 3 ten fazla gösteriyor, sizde hesapladınız mı bunu hiç
MerveninKuzusu Arzu_54 canım ben daha 3 aylık ama ultrasona göre yazan doğum tarihini seçerek başlattım burayı o yüzden bilmiyorum
MerveninKuzusu Arzu_54 şimdi baktım kalan sayıyı 30a bölünce 6,3 çıkıyor zaten bugün 3 aylık olduk , küsüratta var yani.
Tugbacolak Arzu_54 4 hafta 28 gun yapar canım ama ayda 30 gun var o yuzden hesabın karısıyor bıraz her ayda ıkı gun eksık cıkıyor