Aisecik Begonia bilemiyorum anestezinin etkisini atmak zor oluyormuş ondan tercih etmeyi düşünmüyorum açıkçası . Adınıza üzüldüm inşallah bir dahaki sefere rahat bir doğum geçirirsiniz
Degisken sezeryanın öncesi ve sezeryan sırası zor değildir. Korkulcak hiçbirşey yoktur. sonrası zordur. O bile kişiden kişiye değişir. Benim zordu mesela.