Meraba kızlar artık ciddi anlamda canım çok sıkılıyor 40+1 oldum hala tık yok geçen hafta pazartesi 2 cm açıklık vardı açılmam olması için yapmadığım hiçbişey kalmadı ama hala sancım kanamam suyum hiçbiri yok yarın doktora gidecem sizce sezeryan olurmuyum 😐