Minik95 Kizlar asiri derecede tuvalete gidiyorum kasiklarimda batma var sizce hamilelik belirtisi olabilirmi bunu yasayanlar varmi ?
Zehra333 Minik95 canım inşallah bebektir bende durup durup dakka başı sıkışıyorum lavaboya koşuyorum kesik kesik idrar yapıyorum yanma da var bebek sandım ama sanırım idrar yolu enfeksiyonu az önce test yaptım silik çıktı rabbim yardımcımız olsun
Emelclk Minik95 enfeksiyon da olabilir. Adetin gecikirse test yap canım ama teste bağlı da kalma baktın adet olmuyorsun kan ver