ben 34+3 günlük gebeyim sezeryanimi olucam ama zamanı belli değil burda 2.sezeryanini olan var mı ve kacinci haftalarda ve bebeklerinin kiloları nasildi öğrenebilir miyim bide bu virüs yüzünden cok kararsizim doğumu özelde mi devlette mi yapayım acil cevap verin özeller hep virüslü hastalarla doluymuş