Aylaninannesi Merhaba hamilelikte gaz problemi yaşayanlar var mı? Abdest de çok zorluk yaşıyorum. Geçmes ya da azalması için bir şeyler deneyenler oldu mu?
Gkc2144 Aylaninannesi ben bir şey denemedim ama benim dönem dönem artıyor dönem dönem hiç olmuyor 😂🙈 şurda durayım acaba bir şey yapan var mi merak ettim
30ekim19 Aylaninannesi yok ki kuzu çaresi ayağını sıcak tut dicem ben tutsamda tutmasam da aynı ağrıları sancıları yine çekiyorum😞bi zamana kadar sürecek 22 haftalığım sen kaç haftalıksın
Bimelek Aylaninannesi karbonhidrati az tukettigimde daha az olduğunu fark ediyorum. Birde meyve yedigimde fazla oluyor 🙊 bebeğinizin cinsiyeti ne acaba bununla ilgisi olabilir mi ?
Rabia-03 Aylaninannesi canım sabahları ac karnına 1 adet kivi yiye bilirsin rahatlatır gün boyu banada doktorum tavsıye etti
Aylaninannesi 30ekim19 24. Haftadayız bizde gerçekten bazen gece uyuyamadıgkım oluyor bu yüzden süt içemiyorum 😓
30ekim19 Aylaninannesi Allah yardımcın olsun bende sabaha kadar uyuyamadığım oldu ne zaman geçer acaba