Selam kızlar ben 21. Haftada ilk gebeliğini yaşayan bir anne adayıyım. Son günlerde evde kalmakla beraber kilo artışını kontrol etmekte zorlanıyorum. 12. Haftaya kadar 2 aldım şu an totalde 21 haftada 8 kiloyu gördüm. Gören yok bişeyin boylusun ondan dese de tartı yüzüme vuruyor gerçeği. Mide bulantısı yok bişey yok çok şükür bebiş de iyi ama benim buna dur demem lazım. Artık kilo almiyim diyorum. 175 boya 70 le kaldım 70 fazla görünse de spor yaptığım için kas vardı zayıftım oldukça. kilolu kalmadım yani. Su an 78 gebelikte uygulanabilecek diyet önerisi olan var mı???? Tavsiye verecek olan ? ###