Gunes_ Kızlar hareketlerımız 3 gundur yok denecek kadar az segırme gıbı aynı neden böyle korkuyorum doktıruma msj attım devlete gıt dıyor ne yapacagım bılemıyorum üzgün ve endişeliyim 🥺
_zehra_ Gunes_ aaa neden devlete git diyor ki . Bana doktorum en ufak bi şüphe bile duysan hemen doğumhane bölümüne gel , bende duruma gore gelirim yada onları yönlendiririm dedi🙄 bu haftalarda hareket çok önemli , gidebileceğim en yakın yere git ihmal etme
Sserpildyn Gunes_ bence sağlık ocağı gidip kalp sesini dinleyin canım ortalık karışık içine sinmezse doktora gidersin
_zehra_ Gunes_ yine de bi muayene etmesi gerekirdi . Belki bişey yok ama evham yapıyorsun. Sen bi git hastaneye için rahat etmiyorsa
Gunes_ _zehra_ içim hiç rahat değil tabikide cok hareketli olması gereken zamanlar biliyorum burdakı herkesde dıyor karnımı delecek vs daha cok korkuyorum
_zehra_ Gunes_ yani her çocuk bir olmuyor , öncekine göre kıyasla canım sen daha iyi bilirsin .benimki çok hareketli mesela 1 saat boyunca hareket etmediği olmuyor pek. Ama bazıları okadar hareketli olmuyor
Gunes_ _zehra_ 1 hafta once cok hareketlı ıdı bıde 1 hafta onden gıdıyor yarın ılk ısım hastaneye gıtmek olacak ins herseyi normaldir
Gunes_ pyrzmom oyle olsa bıle bu kadar fark edermıkı aynı ılk zamanlardakı gıbı cok cansız eskıden karnıma pıt pıt yapardım hemen tepkı verırdı oğlum şimdi oda yok zaten guzel bı hamılelık gecırmıyorum okadar bunalıma gırdımkı su son yasanan olaylar dokunsalar aglayacak gıbıyım hep
_zehra_ Gunes_ inşallah kuzum yaz burayada bende merak ettim. Icini ferah tut yine de, stres yaptıkça daha çok etkilenir minik. Dualarım sizinle🤲
fsyhslg Gunes_ canım 32deyim ben 31 de kendimi yordum bi gün bi kaç gün bebeğimin hareketleri çok azalmıştı şimdi bu hafta normale döndü evham yapma sende ama hiç hareket yoksa en azından sağlık ocağına git kalp dinle
pyrzmom Gunes_ bnmde gecen hafta olmustu az hissettim hatta baya korktum o yüzden dedim sırtını karnınıza verince içe dogru hareket oluyomus oda az hissediliyormus
Bayaz1995 Gunes_ ben 32haftaligim bende hep duyuyordum etrafimdan karnimi delecek kadar sert haraketler,agri veren haraketler falan ama benim bebeğim hic oyle değil yavaş yavaş balik gibi haraket ediyor yumuşak yani çok haraketleri ama yani seğirme gibi değil dişaridan belli oluyor inip kalkiyo karnim demek istediyim o ki her bebek farkli hepsi cok haraketli olmuyor seninde karnin disaridan belli oluyorsa haraketi endise etme sert olmak zorunda değil bence
Gunes_ Bayaz1995 cok guzel acıklamıssınız tesekkur ederım tabıkıde oyle ama net olarak hıssedememek cok can sıkıcı bakalım ınsallah bir sırun yoktur da rahat bır nefes alırım 🙏
pyrzmom Bayaz1995 aynen bnmde öle bence bu sert hareket bünyeyle alakalı bebeğin pozisyonu ile iç karınla falan ben mesela kilolu hamile kaldım gec hissettim net hareketlerini yag dokusu var cünkü iç karnımda geniş
pyrzmom Gunes_ hatta acaba suyumu azaldı sızıntın mı var die evham yaptım kendime yavaş hissedince demek ki oluyo böle ama içimiz rahat etmio işte bizimde hormonlar falan zor yani ii olsunlar hep