Merrve06 Kızlar Bahçelievler de önerebileceğiniz kadın doğum doktoru ve hastanesi var mı ben safa hastanesi Semra hanıma gidiyordum fakat hastaneden ayrıldı o yüzden arayıştayım yardımcı olur musunuz
Sydylmz Merrve06 canım yenşbosna Nisa hastanesi var derya kanza gül cok önrriyorlsr iki kardesım de orda dogum yaptı ztn hastanenin tüm kadın Dr ları iyi asiye hn da baya övüyorlar dogum da uygun Bi araştır istersen
Nese_krc Merrve06 Bahçelievler Medicana dr.düzgün Korkmaz’a gidiyorum, cok deneyimli bi hekim. Bebeğime 13.haftada %90 kız dedi ve yanılmadı🐣
arslanmerve57 Merrve06 canım Nisa hastanesinde Fatma Ersan çok çok memnunum valla her defasında iyiki tercih etmişim diyorum çok ilgili geçen nst ye iki kere girdim bir problem olmuştu kaç kere gelip beni sordu beni bekledi çıkana kadar çıkması gerekiyordu.
Merrve06 Gebeliğimi ilk öğrendiğim de Asiye hanıma gittim ve hiç memnun kalmadım kesem daha oluşmamıştı ve bana gebeliğin yok çok heveslenme demişti çok üzülmüştüm. Ama şuan 18. Haftamdayım çok şükür 🙏
Ayse_yz Nisa hastanesi seymin hanıma gidiyorum. Bi kaç kere gittim çok ilgili davrandı. Biz çok memnunuz..