Zehraaktas Kızlar ben fransada oturuyorum 36+1 haftalık gebeyim size şunu sormak istiyorum refekatçı olarak o gece eş kalabiliyor mu sizinle aynı odada yoksa o geceyi yanlız başımızamı geçireceğiz?
Zhrnz Zehraaktas ben Almanyadayim refakatci yok genelde cogu avrupa ulkesinde bole.es.doguma girer ziyaretcilerde (virusoncesi) aksam 9 a kadar gelebiliyodu esim gelip o.saate kadar.dururdu ama.su durumda.sadece doguma aliniyo.es.sonrasinda.tekizz bende.37+4 um
ongelukkig Ben belçika dayım burada eşler sadece doğum zamanı içeriye giriyor ve taburcu olana kadar dışarı çıkmıyor. Tam doğum başladığında alacaklarmış yani
Zehraaktas ongelukkig yok doğuma zaten eşimin girmesini istemiyorum sadece o gece doğumdan sonra kalabiliyor mu yanımda
Mekamu Hastanenle görüşmen lazım her hastane fakelı birşey söylüyor. Bne fransada değilim ama almanyada da böyle. Bazı hastaneler kimseyi almıyor, bazısı sadece eşe izin veriyor.
[silindi] Bende İsveç’teyim burda sadece doğuma alıyorlar eşi. Refakatçi olarakta anne ve bebek sadece çıkana kadar kimseyi almıyorlarmış odaya 🥺🥺