Şimdi doktor bakması gerek ama bende de karnıma yağ falan sürüp nemli bıraktığım için heralde o görüntüde bişry oldu çok kaşıntılı ben seneler öncede aynı şeyi yaşadığım için mantar kremi kullandım yine ve şuan bitmek üzere ama hala sürüyorum. Böyle şeyler olmaması için nemli kıyafet giymemek, terleyince yada yağ sürünce nemli bırakmamak lazım. Kapalı kalan kısımlarda böyle şeyler olabiliyor.