Ehnr Sevilayibrhm ben 10 haftadayim hamileliğimde beri düşük tansiyon ve boyle nefes yetmeme durumu gibi bide kalbim çarpıyor sanırım ya stresten ya da tansiyondan olabilir bilmiyorum
Esraorhan Sevilayibrhm ben 28 haftalığım bende de aynı sorun var kalp çarpıntısı özelliklr çay kahve ardından oluyor, kansızlık tan birde tiroid hızlı çalışıyorsa çarpıntı yapıyor canım,
Aynurdogru Sevilayibrhm bende bi baslik acicaktim sizi gördüm simdi 25+2 haftligim aynisi nefes darligi ve hizli kalp atisi genelikle geceleri oluyor bende uyumaya calistigimda galiba bebek büyüdügü icin ama doktoruma sorucam
Hashasim2020 Ehnr benimde 10 hafta genelde tansiyon düşük oluyor ara ara nadiren kalbim hızlı çarpıyor
Ehnr Nesliyy sizde ne zamandır var ben 10. Haftamdayim nerdeyse bir aydır yaşıyorum şuan stres durumundan daha da artti
Mekamu Kalp çarpıntısı olabiliyor, genelde kafeinden. Ama nefes darlığı derken burun tıkanıklığı mı demek istediniz?
Nesliyy Ehnr bende nerdeyse şu son 1.5 aydır vardı başta çok takılmadım ama son 2 haftadır arttı. Nefes alamama ile birlikte içten bi ateş basıyor.😔
Ehnr Aynurdogru bence kızlar stresten bile olabiliyor olabilir bu ara çok gergin şeyler görüyoruz ve yaşıyoruz
yagmur180 Bende de vardı kalp ultrasonu çekindim ama birşey çıkmadı daha sonra doktorum demir ve B12 eksikliğinden olabileceğini söyledi beş tane B12 iğnesi vurundum demir ilaçlarımı düzenli kullandım geçti çok şükür
yagmur180 Ehnr geceleri kalp çarpıntısı ile uyanıyordum vitaminlerime dikkat edince geçti sizde B12 ve demirinize mutlaka baktırın
Ozlemkubra Sevilayibrhm bendede çanuk yorulma gibi oluyor ve bazen çarpıntım oluyor kalbim çıkıcak gibi hissediyorum
Sinopi Bende de var ama kullandığımız ilaçlardan sanırım. Duphaston kullanıyorum birde elenatal 1 diye bir takviye. Sanırım onlar yapıyor.
Mekamu Sevilayibrhm burun tıkanıklığı maalesef illet birşey. Ben Bayadır çekiyorum. Çözüm bulamadım arada sprey kullanıyorum ama pek işe yaramıyor..
Esraorhan Sevilayibrhm onlar tetikliyor, daha da artriyor, kullanmamanız güzel ben çaya dayanamıyorum 🙄
Sevilayibrhm yagmur180 bütün vitaminlerimi düzenli alıyorum şimdi ölçtüm tansiyonum düşmüş acaba onla mı alakalı bilemedim kontrolüme 5 gün var daha
Ozlem_Turan Sevilayibrhm bende 22. Haftadayım doktora söylemiştim kan değerlerine bakalım kansızlıktan olabilir demişti.