Mrvakb Haftamın içindeyim 2 3 gündür acayip midem yemek borum yanıyor sankı bazen geçiyor bazen artıyor bu hamılelıkle ılgılı sanırım yaşayan varmı nasıl geçirebılırım bunu :( doktoruma henuz sormadım belkı yedıklerımle alakalıdır diye ama değil galıba 😔
nimet_52 Mrvakb ah canım zaten reflüm var bide hamileyken berbat oluyorum suan 18 haftalığım ölüyorum mide yanmasından hiç bişey fayda etmiyo bana ama sen süt içebilirsin belki işe yarar
Mrvakb nimet_52 ah ya reflü gerçekten cok kotu bırde hamıleyken :((( sütü deneyeceğim çok teşekkürler
Mrvakb Esraslc renni hamıle olmadan once cok nadir zamanlarda kullandım gercekten işe yarıyor. Eczaneden alabılrııö bende daha kotu olursam :(
Nikonihan Ben de 21. Haftadayım 3 gündür mide yanmam başladı, sabahları hiçbişicik yok kahvaltımı da gayet iştahla yapıyorum. Ama öğlene doğru yanma başlıyor, akşam yemek saatinde hiç iştahım bile olmuyor 😞 yarın doktoruma soracağım 😞