Cylndnzmrt İyi akşamlar arkadaşlar enox iğne kullanan var mı varsa bebeğin gelişimine faydası var mı sadece düşük önlemek için mi yapılıyor
zeyzey95 Cylndnzmrt ben oksapar kullanıyorum müdavimi enoxun. Kan pıhtılaşması bebeğe kan gitmesini önlüyor kan gitmeyince bebek beslenemeyip düşüyor ben iki düşük yaşadım şimdi iğne kullanıyorum 7+2 oldum canım