Saol canım net bişey söylemediler 7.ayda belli olur etkileri dedi gelişme geriliği olabilirmiş kendi doktorumda aynı şeyi söyledi detaylı ultrason vardı bu hafta onada gidemedim çünkü gittiğim klinikte virüs çıktı hemşire ve doktorda Ne yapmacağımıda bilmiyorum evden çıkmayada korkuyorum tamamen çıkmazdayım