brnr09 Kızlar merhaba 17+5 günlük hamileyim. Kasık ağrım var çok şiddetli değil ama gün içinde ağrılı genelde. Neden olabilir ki ya😔
Rabiakk brnr09 ben de 17+4 üm benim de aynı yatsam öyle geçiyor ayakta dursam başlıyor uzun süre değil ama sık sık bebek büyüdükçe sanırım normal bu bel ağrısı da aynı