Doktorum 3 gün arayla 3 adet bu iğneyi kullanmam için verdi rahimim de perde vardı daha önce bi kanamam olmuştu bu sabah uyandığım da kahve rengi lekem vardı 8+5 haftalık hamileyim doktora gittik kalp atışları duyuluyo çok şükür pregostan sabah akşam fitil olarak kullanıyodum böyle olup normale dönen oldu mu artık morelim çok bozuluyo Rahimimde perde olduğunu 6+4 iken öğrenmiştim