Busraisworld 30 haftalığım, baş ağrım 2 gündür geçmiyor. Tansiyonum normal şekerim normal ne yapsam geçiremedim 🤧🤧🤧 benim gibi baş ağrısı çeken ve geçirmek için önerisi olan var mı? 😭😭😭😭😭😭😭