elvan_ylmz Trendyolda çok güzel ındırım var , 28 haftalık hamıleyım bebeğime bıseyler almak ıstıyorum ama eşim elden ele geldıgı ıcın korkuyo malum virüsden dolayı ve almayalım dedı .. Alan var Mı ? Sizce doğru mu almamak da
AtaMommy elvan_ylmz bn alıyorum binada açıyorum kutuları attırıyorım hemen içindekileride kolonyayla dezenfekte ediyorum
Syma95 elvan_ylmz ben alicam canim biseyler . Kıyafet değilde battaniye, rezene çayı , göğüs çatlak kremi felan o tarz seyler
zeyzey95 elvan_ylmz canım şöyle bir bilgi vereyim eldivenle falan birşeyle tutup poşeti gazetenin üstüne falan koy fön makinesi tut onun sıcaklığı 80-100 derece virüs falan kalmıyor. Marketten aldığım şeyleri de yıkamak yerine fön tutuyorum virüs sıcakta barınamıyo
derindemir elvan_ylmz ben aldığım herşeyi eldivenle alıyorum ve 3 gün balkonda bekliyor.bir karton kutu yapın.içine bir havlu serin ,havluyuda ya çamaşır suyu dökün biraz ya da kolonya falan.aldığını ürünü havlunun üstünde 3 gün bekletin hiç bişey olmaz
Deleted5544 ben alıyorum, kargo gelince peçeteyle tutup balkona atıyorum. ertesi gün poşetini cıkarıp icindekini camasır sulu suyla silip kullanıyorum yada kaldırıyorum
ds06 zeyzey95 fön makinesini çoğu doktor önermiyor.etrafa dağıtmış olursunuz virusleri bu çözüm değil diyor çoğu doktor
Esraorhan elvan_ylmz ben normal açıyorum hemen ardından elimi yüzümü yıkıyorum kolonyalıyorum, kıyafetse içindeki zaten giysi üstünde virüsün yaşama süresi kargonun ulaşma süresinden daha az olduğundan, açık bir alanda havalandırıp kaldırıyorum 😌
zeyzey95 ds06 balkonda falan tutarsan bişey olmaz bence yada kargo poşetini eldivenle açıp içindekileri direk atıp yıkanabilirsin eve sokmadan kapıda açıp
ds06 Ben kargo gelince kapının girişine koyuyorum üzerindeki poşet ve kutularını hemen açıp poşete koyup atıyorum.icinden çıkan yıkanacak biaeyse direk makineye atıp yıkıyorum ,yikanmayan biaeyse beze dezenfektani sıkıp iyice siliyorum sonra kullaniyorum
Mekamu elvan_ylmz paketini direkt dışarda çöpe atıp, aldığın şeyleri de evde dezenfekte edersin. Marketten aldığımız şeylere de birsürü el değiyor gün içinde. Yapacak birşey yok.
Mkelebek elvan_ylmz ben cogu bebis esyasini trendyol hepsi burada e bebek vs aldim. Hergun 2 3 tane kargom geldi eldivenle teslim.alip direk balkona cikardim gelen kutulara dezenfektan siktim 6 7 saat beklettim sonra icindekileri yikadim canm
Ozqemrt elvan_ylmz bende hala kargoyla eksik tamamlıyorum malum heryer kapalı eldivenle kutuyu binada acıyorum balkonda bi gün havalandırıyorum kıyafette olsa baska urunde olsa sonra siliyorum yada yıkıyorum
Real elvan_ylmz eve gelince sirkeli suyla paketi silip aldığın şeyide yıkayıp kaldırsın.markette ve aldigimiz ürün hijyenik değil.
Aysemhmt elvan_ylmz benim de eşim onaylamıyor İnternetten alışveriş yapmamı dışarı da cıkamıyorum sadece 10 lu hastane çıkışı ve 1 tulum aldım ve 32 haftalık hamileyim napcağımı bilmiyorum 😔