grmz31 5 hafta 6 günlük hamileyim. Düne kadar bel kasık ağrısından duramıyordum ama bugün hiçbir belirti yok ağrım yok kanama olsa korkacağım ama o da yok bi anda sizce bebeğe birşey olmuş mudur?
Mommmmmmm grmz31 Canım, endişeni anlıyorum ama hafta olarak çok küçük daha . Belirtilerin çok gidip gelicek. Endişelenme. Sağlıkla al kucağına 🙏🏻
zeyzey95 grmz31 benimde 4 4 buçuk haftalıkken kasıklarıma kramp giriyordu bebek yerleştiği için heralde geçti sonra 5 de falan hiç bişey kalmadı
FH060219 Benim de böyle oldu korkma canım şükür 16 .haftaya kadar ne bulantı ne göğüs ağrısı oldu😊bende senin gibi telaşlanmıştım
Tugce0902 Ben 16 haftalık hamileyim şuan hiç belirtim yok bende endişeleniyorum ama daha çok küçükler içinizi ferah tutun:)