Deletedmom137 canım ben de 2 hafta önce geçirdim ilk iki gün geçer dedim tuzlu su falan yaptım geçmedi ertesi gün ağzımı açıp konuşamıyordum bile dişçiye gittim iltihab olmuş dedi doktorumu aradı konuştular kadın doğum doktorum amoklavin yazdırdı yanında da şiddetlenirse 3 defa parol alabilirsin dedi ama ben paroluda 1 kere aldım .1 günde iltihabı geçti 2.günde de ağrı falan kalmadı her yemekten sonra fırçala yemek kırıntıları daha çok ağrı yapıyor