Bannesi Cenkerim cnm normal eski usul tüpte olan onu kullan sabah akşam faydasını görürsün inşAllah. Ben kurtuldum şükür. Hatta bebek doğduğunda pişik içinde onu kullanıcam birebir çünkü.
Nur55 Benimde öyle ya kollarım acıyo artık yara gibi olmaya başladı Bebek yağı bile sürdüm faydası yok
Aslihusein Cenkerim Bephantolü dene istersen canım iyi geliyor kaşıntı ve cilt kuruluğu yazıyor üstünde ben onu kullanıyorum ve çok memnunum doktorum da onu tavsiye etti bana