Mihranyesim Kizlar ben 35+4 haftalik hamileyim gebelik sekerim var ve suyum azalmis doktor ciger gelistirici yapti bebegimin kilosuda 2700 acaba bu haftalarda dogsa sorun olur mu bide kilosu az mi acaba cok üzüldüm az diye
Trnbrna Mihranyesim merhabalar 34+4 haftalik hamileyim 4 gun önce yani 34 haftayken bi agriyla hastaneye gittim ve nts girdim sancım cıktı dr erken dogum olabilir dedi bizde sorduk yasar mi bi sorun olur mu die olmaz tabi ki yaşar dedi sanciyi kesmek icin serum takti sancim gecti benim bebegim 2200 kilo hic bir sıkıntı olmaz Allahin izniyle kuvezde kalır bi sure sadece Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah 🙏
Erdemil Mihranyesim 33 haftalık olduğumda sancım çıktı ciğer geliştirici yapıldı her ihtimale karsı. 35 haftalık olduğumda suyum fazla diye doktor kontrole çağırdı gittim sancım çıktı açılmam ve Yumuşamam varmış. Bebeğin kilosu 2700 dü. 2 gün hastanede yattım suan 36+1 oldum hala bekliyorum içini ferah tut.