Misrakarakus Kızlar ben 28+5 haflatigim sanki bebeğimin tekmelerinin azaldığını hissediyorum acaba normal mi benim gibi yaşayan var mı.
Pnrkcyr Misrakarakus o haftalarda benim de azalmıştı çok az hissediyordum ama sonradan düzeldi. Eğer hiç hissetmezseniz doktora gidin
Glcnazz10 Misrakarakus bende de azaldi 25+4haftalgm sanki afedersiniz aşagda hissediyorum kasıgımda hafif biseyler hissediyorum demekki yalnz degilim
Zlhb Misrakarakus bende 26 dayım bu sıra azaldı gibi hissediyorum çok stres yaptım sanırım bebeğimde etkilendi diye düşünüyorum 😢
Misrakarakus Pnrkcyr yok çok şükür hissediyorum ama eskisi gibi Bi tekme attığında aşırı hissediyordum ama şimdi atiyo ama şiddetli degil
Pnrkcyr Misrakarakus benim de bi ara öyle oldu gerçekten öncesinde çok netti snra çok cansızlaşmıştı hareketleri. Ama 30dan sonra baya düzeldi
Misrakarakus Pnrkcyr söylentilere göre bebeğin yeri daraldikca hareket etmesi kisaliyomus ondan da olabilir