Cagla89 merhaba benimde sağ ve solumda 4 er cm çikolata kistlerim vardı, doktor 1 yıl dene dedi sonra ameliyatla alırız kistlerini olmazsa demişti ama allahıma şükür 4. Ayda gebeliği yakaladık. Yani kistlerin sana engel deniyor ama kistleriyle hamile kalan binlerce kadın var,doktorların olmaz gebelik dediği nice kadın anne şimdi, diyeceğim allah nasip ederse herşey olur kendini strese sokma olmaz o kadar denedim dediğin anda süpriz şekilce olucak inşallah dua et😊 allah ol der ve olur, hiç bişey imkansız değildir.