Arkadaşlar merhaba, 2′li test dönemim başladı. Geçen hafta doktorum ile görüştüğümde; '‘ önümüzdeki haftalarda tekrar irtibat kuralım, ona göre gel veya gelme diyebilirim’'dedi. Sizin bu konuda fikriniz nedir? Testi olan arkadaşlar gidecekler mi? Açıkçası bu süreç beni biraz yıprattı tedirginim ve fikirlernize ihtiyacım var. Korkularım da var, geçtiğimiz ay içerisinde çok tatlı tükettim bu bebeği olumsuz etkiler mi acaba diye abuk sabuk düşünceler peydah oldu… Yani kaygılar tavan yaptı :) hepinize sağlıklı günler