Tb81 hayır canım ilk yaptığım birkaç gün biraz belirgin di ikinci çizgi sonrasında hep çok çok silik cıktı hiç koyulasmadi. Normalde düzenli adet olurdum ama son üç ay geçti sürekli o yüzden onun ortalamasını aldım yumurtlama günüm 18.günüm yani dün du sanırım. Yine çift çizgi çıkmadı. Artık testin markasından kaynaklı diye düşünüyorum ben de