Arkadaşlar öncelikle bu siteyi 9 ay takip ettiğimi ve güzel arkadaşlıklar edindiğimi söylemek isterim hep bende doğum hikayemi burda paylaşmak istedim. 20 Şubat oldu ve hikayem başladı…doktor muayenem vardı doktorum yahu sen daha doğurmadın mı diyerek beni çatala aldı ve ben seni doğurtmasını bilirim demesiyle 1 saat sonra sancım başladı ve sancım başladı doktor yatışımı verdi. Hemen eve geldim eşyalarımı topladım doğru hasteneye. Bebek 4.145 olmuş doktorum illa normal doğurursun diyor kafam allak bullak oldu. Akşam 21.45 te tekrar çatala aldılar ve açılmam 2.3 cm idi o gece sancım öyle devam etti. 21 Şubat sabah 5.30 da beni doğuma hazırladılar açılmam hala 5 cm idi ve suni sancı vererek açılmayı hızlandırdılar. Benim çok kolay bir doğumum olmadı çok zorluk çektim acıkcası saatlerce yalvardım çok zor bir süreçti hele ki suyumu patlattıktan sonra sancı dakikaya düştü derken 11.02 de Doğum yaptım arkadaşlar. Oğlumun sesini duyduğum an tüm çektiğim Ağrı sancı acılar bir anda geçti. Bu arada normal doğum yaptım doktorum mükemmel destek oldu. Sakın normal doğumdan korkmayın evet zor süreç ama hemen ayağa kalktım ki çok dikişim var. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😊