Merhaba anneler ve anne adayları 😇 sonunda dogum hikayemi yazmak bana da nasip oldu. Öncelikle bu uygulama da emegi geçen herkese teşekkür ederim bana cok şey kattı burada annelerden ve uygulamadan cok şey ögrendim. güzel Bi hamilelik dönemi geçirdim. 20.haftaların ortasına kadar cok bulantım oldu evımden, eşyalarımdan, hatta eşimden bile tiksinmiştim. Geçmeyecek sandığım günlerdi ama nerden bilebilirdim ki hayatta daha zor seyler oldugunu 😂 bulantı ve gaz problemi dısında pek sıkıntım olmadı bebekte bende hep çok iyiydik. 30.haftalara kadar hamile oldugum belli bile değildi. Cok aktiftim. Temizlik yapmayı cok severim benım için yaşam tarzı ve doguma gidene kadar da her işimi hep kendım yaptım. Virüs olayları olana kadar da hep yürüdüm eşimle sürekli yürüyorduk. Geldik 39+6 ya. Kontrolum vardı ama bizim küçük beyin hala gelesi yoktu.Ne su ne nişan ne akıntı hiç bişeyim yoktu. Doktora gittik doktorum herşeyin normal oldugunu istersem dogumu başlatacağını söyledi. Virüs yüzünden bu süreci uzatmak istemiyordu. Bende doktoruma cok güvendiğim için kabul ettim. Ertesi gün sabah 8de yatışım yapıldı ve 9da suni sancıyla dogumu başlattık.Başlarda herşey normaldi hafif hafif agrılar giriyor diyorum ki iyi ya böyleyse kolay olur 😂 1den sonra şiddeti artmaya başladı. Gerçekten hayatım da yaşadığım en zor andı. Arkadaşlar suni sancı gerçekten cok zorlu bir süreç bi ara bilincimi bile kaybettim normal nefes alamıyordum artık. “Ama inanın geçiyor” Saat 2 falan oldu açıklık hala 2 parmak. Dedim herhalde açılmayacak korkuyorum bi yandan agrı çekip çekip sezeryana girerim falan diye. Saat 5 oldu muayene etti doktorum 4 cm iyi dedim inşallah olacak. Doktorum 9a kadar dogurursan alırız bebegı olmazsa suniyi çıkarırlar sabah 5de tekrar takarlar dedi. O muayene de suyum patladı kanamam da oldu doktorum suyun berrak kakasını yapmamış dedi biraz rahatladım sonra doktor gitti suyum da patlayınca sancılar artık dayanılmaz bi durum almıştı yanımda ablam vardı sürekli belimi ovduruyorum agrı azalınca yürüyorum sancı gelınce yine belimi ovduruyorum bi eşim bi ablam gerçekten onlar içinde cok zor bİ süreçti kolları kopmuş olabilir😂 saat 7-8-9 açıklık hala 4 parmak. Suniyi çıkaralım kendı agrılarınla devam et dediler. Gece 1 gibi suninin etkisi geçmeye başladı kendı sancılarımı çekmeye başladım 4 dkda bir geliyordu o arada biraz rahatlıyordm ama açıklık bi türlü ilerlemiyordu gerçekten ümidimi kaybetmek üzereydim ama hep dua ettim allahım çektiğim acılar boşa gitmesin diye. Sabah 5de doktorum tekrar muayene etti 5 cm falan dedi suni takalım tekrar dedi her ne kadar o acıyı tekrar çekmek istemesem de kabul ettim ama bu sefer herşey daha farklıydı. Nst de sancılar 100lerdeydi. Nefes almakta zorlanıyordm artık srekli belimi ovduruyorum yürüyecek dermanım bile kalmamıştı. Sancı çekerken en zor sey sanırım nstye baglı durmak. Artık yapamıycam dedim ablam ve eşim beni motive etti o kadar çektin boşa mı gitsin dediler artık suni sancı çekmek istemıyoRdm saat 9 oldu doktorum kontrol etti 7 cm dedi tekrar nstye bagladılar ama artık duramıyordm ve kakam geldi dedim burda hep okuyordum dogum başlayınca kakan gelmiş gibi olur diyordu herkes. Ebe gel bi kontrol edelim dedi saat 10 civarlarıydı dogum haneye girdim kararlıydım dogurmadan çıkmayacaktım ordan ebe ıkınma hissi gelince bi yere tutun ıkın dedi ıkına ıkına cocugu getirttim😂 artık nst falan çekemezdim o ara cidden ıkınma hissi geldi çömelmiştim ve kalkamadım ebe geldi yardımcı oldu benı çatala aldılar doktorumu aradı ama doktorum sezeryandaydı onu beklememiz gerekiyordu ama bebek resmen gelmişti nasıl duracagımı bilmiyordum. Nefes almayı bile unuttuğum o an da Allah bin kere razı olsun ebem cok yardımcı oldu bana birlkte rabbiyesiiri okuduk bana hep nefesi hatırlattı ben dedikçe ıkın yırtığın olmasın dedi beni hep motive etti doktorum gelmişti şükür ebem Şeyma cok güzel gittin eger az önce ki gibi ıkınırsan bi ıkınma da bilemedin ikinci de dogurursun dedi. Dediğini yaptım ve son gücümle ıkındım ikinci ıkınmam bitmeden minik prensim 10.40da 3200 gram 48 cm dünyaya geldi. O an herşey bitti arkadaşlar gerçekten ne belim de agrı kaldı ne başka bişey o kadar güzeldi ki kucagıma yatırdılar allahım sanki melekti. Sonra üzerini giymeye götürdüler. Benım de dikişlerim atıldı doktorum ilk dogumun olmasına ragmen cok güzel gittin dikişinde cok yok dedi dışarı da dogum yaptıgımı duyunca ablamlar şok olmuş içeride bagırmamı falan bekliyorlarmış😂 gerçekten dogum anında ebenın dediğini yapmak cok önemli. Sonra dikişlerim bitti bebegımı kucagıma verdiler tekerlekli sandalyeyle bizi odamıza aldılar. Pamuk gibi melek gibi bişeydi hala inanamıyordm. Bu süreçte gerek ebelerim gerek hemşireler gerek doktorum hepsi o kadar ilgili, o kadar iyi insanlardı ki Allah hepsınden razı olsun helalleşerek çıktım zaten dogumhaneden. Bi gece kontrol amaçlı hastane de kaldık ve ertesi sabah taburcu olduk. Bu arada Konya özel büyükşehir hastanesi Hacer Yavşanda yaptım dogumu agzı dualı cok ilgili mükemmel bir insan ❤️Herşeyimiz iyi şükür ama gögüslerim yara oldu buda cok zor ilaç Krem hiç bişey fayda etmiyor ama bebegım için dayanıyorum Rabbim hepinize saglıklı güzel dogumlar nasip etsin inşallah biraz uzun oldu ama sanki anlatmaya kalksam 3 yıl gibi😂 sormak istedikleriniz varsa severek cevaplarım SAGLICAKLA KALIN ❤️