Papatyaa00 Elisaalya ayyy ne güzel ben en başından beri çok istedim çok hoşuma da gidiyor Eminim çok tatlıdır oğlun 🥰huyu nasıl peki çok hareketli mi yada sessiz falan mı ben kıpır kıpır bir çocuk olsun istiyorum 😂
Nazyun YYR19 oğlunuzun huyu karakteri nasıl acaba kızıma koyacağım isme hep çok hareketli yaramaz olur dediler inanmamıştım gerçektende ismini taşıyo ve öyle Yağız koyacağım şimdide tanıdıklarım hep çok kibar ve uysallar sizin oğlunuz nasıl acaba 😊
Davetsizmercimek 2 yıl önce bende sizin gibi bu duyguları yaşıyordum herşey maviydi💙 Yekta koyduk 💙 yek tek anlamına geliyor . şimdi prensesime hamileyim , ona da tanem koyduk , yektanem, tektanem gibi 💙💞 uyum yakaladık
Nazyun Aydanclk10 Yağız düşünüyordum YGZ eşimin benim ve kızımın baş harfleri ama dün gece rüyamda yüzünü ve ismini Yağız Ali olarak gördüm bakalım 😊
YYR19 Nazyun inan ki çok akıllı bir çocuk cok uyumlu ve yakısıklı inanın herkes diyor ismini taşıyor kara yagız bir delikanlı diyor 🤭❣️
Papatyaa00 Elisaalya maşalah bende rüyamda gördüm bugün yağız Efe adını kararsız kalmıştım ama tam karar verdim şimdi ♥️